Netflix testează un motor de căutare bazat pe OpenAI. Funcția permite căutarea folosind termeni specifici, inclusiv starea de spirit

Netflix începe să testeze un nou motor de căutare care este alimentat de OpenAI, potrivit The Verge.

Noul motor de căutare va permite utilizatorilor „să caute emisiuni folosind termeni mult mai specifici, inclusiv starea de spirit a abonatului, de exemplu”, conform raportului. Această căutare bazată pe OpenAI va permite, de asemenea, utilizatorilor să facă interogări care „merg mult dincolo de genuri sau nume de actori”. Funcția, care este opțională, este deja disponibilă pentru ca unii utilizatori să o încerce în Australia și Noua Zeelandă pe iOS.

Purtătorul de cuvânt al Netflix, MoMo Zhou, a confirmat pentru The Verge că afirmația este corectă. Zhou spune că testul se va extinde în SUA „în următoarele săptămâni și luni” și că în prezent nu există planuri pentru această funcție în afara iOS. „Este la început pentru funcție și suntem într-adevăr într-o fază de învățare și ascultare pentru această versiune beta”, spune Zhou. OpenAI nu a răspuns imediat la o cerere de comentarii.

Într-un interviu acordat anul trecut, redactorul-șef al The Verge, Nilay Patel, l-a întrebat pe co-CEO-ul Netflix, Greg Peters, despre modul în care compania se raportează la Inteligența Artificială: „Avem o lungă istorie de utilizare a învățării automate și a Inteligenței Artificiale în sistemele noastre de recomandare. Facem asta de 20 și ceva de ani. Din nou, credem că treaba noastră este să fim proactivi în a înțelege unde există inovație tehnică. Cum folosim acest lucru atât pentru a servi creatorii, pentru a le permite să își spună poveștile în moduri mai convingătoare, cât și pentru a le oferi membrilor noștri experiențe de utilizare mai bune?”.

Exit mobile version