• Meta a semnat acorduri comerciale privind datele prin Inteligență Artificială cu editori de știri pentru a oferi știri globale.
  • Compania spune că acest lucru le va permite partenerilor săi să ajungă la noi audiențe.
  • Totodată, compania va întârzia lansarea noilor săi ochelari Phoenix, integrați cu realitate augmentată și virtuală.

Meta a semnat acorduri comerciale privind datele prin inteligență artificială cu editori de știri pentru a oferi știri globale, de divertisment și de ultimă oră în timp real pe Meta AI, chatbot-ul său cu inteligență artificială.

Colaborările vor permite companiei-mamă Facebook să ofere știri și actualizări „în timp real” prin intermediul chatbot-ului său cu inteligență artificială, prin link-uri către articole și site-uri web ale editorilor.

Această mișcare vine în contextul în care gigantul rețelelor sociale încearcă să atragă mai mulți utilizatori către serviciile sale de inteligență artificială, pe fondul unei concurențe tot mai mari pe piață, rivalii investind masiv și semnând acorduri de licențiere de conținut pentru a-și consolida ofertele.

Recomandări

VIAȚĂ VEȘNICĂ ÎN CLOUD
YOUTUBE ELIMINĂ DEEPFAKE LA CERERE
ȘTIINȚA PRINDE ARIPI

Meta a încheiat mai multe acorduri comerciale privind datele cu inteligență artificială cu editori de știri, inclusiv USA Today, People, CNN, Fox News, The Daily Caller, Washington Examiner și Le Monde, a anunțat compania vineri.

Totodată, Meta va întârzia lansarea noilor săi ochelari de realitate mixtă, Phoenix, până în 2027. Compania intenţiona iniţial să lanseze dispozitivul în a doua jumătate a anului 2026, însă a decis să îşi acorde mai mult timp pentru perfecţionarea produsului.

Realitatea mixtă combină realitatea augmentată cu realitatea virtuală, permiţând interacţiunea între obiectele fizice şi cele digitale. Decizia companiei lui Zuckerberg se întâmplă în momentul în care Meta se pregăteşte să reducă bugetele pentru proiectele dedicate metaversului cu până la 30%, potrivit Bloomberg News.