Meta a lansat o nouă gamă de ochelari, bazată pe tehnologia A.I. și creată în parteneriat cu brandurile Ray-Ban și Oakley

Meta a dezvăluit o nouă gamă de ochelari inteligenți bazați pe tehnologia sa de A.I., extinzându-și pariul că aceștia vor fi un accesoriu indispensabil pentru utilizatorii din întreaga lume, scrie BBC.

La conferința anuală a dezvoltatorilor „Meta Connect”, șeful gigantului de social media, Mark Zuckerberg, a anunțat o serie de dispozitive în parteneriat cu mărcile de ochelari de soare Ray-Ban și Oakley.

Firma a introdus, de asemenea, o așa-numită brățară neuronală care se potrivește cu ochelarii Meta Ray-Ban Display pentru a permite utilizatorilor să efectueze sarcini precum trimiterea de mesaje prin gesturi.

Evenimentul are loc în contextul în care proprietarul Facebook, Instagram și WhatsApp se confruntă cu o analiză continuă a impactului produselor sale, în special asupra copiilor. El a numit tehnologia o „descoperire științifică uriașă” în fața unui public de sute de persoane adunate în campusul companiei.

Meta Ray-Ban Display vine cu un ecran color de înaltă rezoluție într-o singură lentilă, unde utilizatorii pot efectua apeluri video și pot vedea mesaje. De asemenea, dispune de o cameră de 12 megapixeli. Analiștii spun că ochelarii inteligenți vor avea probabil mai mult succes decât proiectul Metaverse, în valoare de miliarde de dolari, al firmei – lumi virtuale care conectează utilizatorii în medii digitale.

Compania a declarat că nu discută informații despre vânzări, dar se înțelege că a vândut aproximativ două milioane de perechi de ochelari inteligenți de când a intrat pe piață în 2023. Display-ul va fi disponibil luna aceasta și se va vinde cu 799 de dolari, cu sute de dolari mai mult decât ochelarii actuali ai Meta.

Exit mobile version