- Specialiștii cred că până la 80% din influenceri ar putea fi înlocuiți.
- Brandurile preferă acum influencerii generați de Inteligență Artificială în scopuri de marketing.
- Alexandru Goga, expert A.I.: „Un om va fi limitat de timpul în care poate să lucreze de faptul că are o zi proastă sau că trebuie să meargă la coafor sau la dentist, pe când Inteligența Artificială nu va trebui niciodată să facă niciunul dintre aceste lucruri”.
Influencerii clasici ar putea deveni istorie. Cel puțin asta arată un raport al agenției King Kong. 30 până la 40% din conținutul de scurtă durată consumat în prezent este generat de A.I., fără ca utilizatorii să fie conștienți de acest lucru, iar specialiștii cred că până la 80% din influenceri ar putea fi înlocuiți, scrie NewBytes.
Advertisment
Brandurile preferă acum influencerii generați de Inteligență Artificială în scopuri de marketing. Acești influenceri A.I. pot produce conținut non-stop, pot menține o imagine de brand consecventă și evită imprevizibilitatea asociată cu influencerii umani.
Alexandru Goga, expert A.I.: „Avem deja cazuri faimoase. În Spania, o agenție de publicitate deja a creat-o pe Aitana Lopez, un influencer care la început nici nu s-a declarat că n-ar fi o persoană reală. Este o persoană creată cu A.I. și se comportă ca un om din toate punctele de vedere. Diferența nu va fi decât că Inteligența Artificială va putea să lucreze pentru tine și noaptea, va putea să facă în mod continuu reclame și va putea să fie inovativă bazată strict pe poveștile tale din trecut, va putea să posteze poze în diferite locații fără să trebuiască să mai investești banii în a călători în respectivele locații, să faci reclame tot mai creative, implicând și scenarii cât mai complexe. Un om va fi limitat de timpul în care poate să lucreze de faptul că are o zi proastă sau că trebuie să meargă la coafor sau la dentist, pe când Inteligența Artificială nu va trebui niciodată să facă niciunul dintre aceste lucruri. Și iată că Aitana Lopez a fost căutată de vedete din întreaga lume, comparativ cu influenceri care poate la un moment dat nu pot să facă reclame la anumite lucruri.”.
Partenerii noștri