• Strategia Google este de a prezenta Gemini ca un companion util și prietenos pentru interacțiuni cotidiene.
  • Una dintre reclame a inclus o statistică incorectă generată de Gemini.
  • Acest lucru a ridicat întrebări despre acuratețea informațiilor furnizate de instrumentele A.I. ale companiei.

Google a lansat o serile de reclame pentru Super Bowl care prezintă Inteligența Artificială ca o tehnologie care este la fel de esențială pentru viața oamenilor ca și telefonul sau computerul pe care îl accesează, scrie The Verge.

Primul anunț, intitulat „Job de vis”, înfățișează un bărbat care folosește modul vocal Gemini Live pe telefonul său Pixel pentru a se pregăti pentru un interviu de angajare. După ce Gemini îi cere să vorbească despre „slujba care a contat cel mai mult”, bărbatul începe să detalieze ce a învățat după ce a devenit părinte. În mare parte, bărbatul vorbește singur tot timpul. Următoarea reclamă, numită Party Blitz, evidențiază în mod similar Gemini pe Pixel, dar capătă un ton mult mai lejer. Un bărbat folosește modul vocal al chatbot-ului A.I. pentru a afla mai multe despre fotbal și pentru a găsi fraze pe care le poate folosi pentru a impresiona familia prietenei sale înainte de marele joc.

În ciuda schimbării de ton, se pare că Google încearcă cu adevărat să-și poziționeze asistentul A.I. ca un partener de conversație util cu care poți interacționa în fiecare zi, făcând ca efectuarea unei căutări regulate pe Google să pară banală. De asemenea, compania și-a evidențiat instrumentele A.I. în Workspace, într-o serie de reclame care evidențiază întreprinderile mici din SUA, deși una dintre ele a arătat o statistică incorectă într-un răspuns Gemini.

Recomandări

VIAȚĂ VEȘNICĂ ÎN CLOUD
YOUTUBE ELIMINĂ DEEPFAKE LA CERERE
ȘTIINȚA PRINDE ARIPI