- Facebook a constatat că știrile vechi, postate într-un context nepotrivit, ar putea fi interpretate drept fake news.
- Compania va implementa o notificare ce te anunță că o știre este mai veche de 90 de zile.
- Acesta este modul în care gigantul vrea să descurajeze distribuirea conținutului care nu mai este de actualitate.
Cu ajutorul echipelor interne de analiză și cercetare, Facebook a înțeles că știrile vechi, distribuite într-un context actual, ar putea fi interpretate drept fake news, relatează TechCrunch.
Advertisment
Compania a declarat că jurnaliștii sunt îngrijorați de recircularea știrilor vechi. Unele subiecte sunt scoase din context și redistribuite ca breaking news-uri, ceea ce duce la dezinformare.
Astfel, Facebook a decis că va introduce un avertisment care să notifice cititorul că știrea este mai veche de 90 de zile. Prin urmare, acesta va ști că știrea nu mai este de actualitate și va alege dacă renunță sau nu la distribuirea ei pe Facebook.
„De-a lungul lunilor trecute, echipele noastre de cercetare au descoperit că nivelul de actualitate al unui articol îl ajută pe utilizator să decidă ce anume să citească, ce să creadă și ce să distribuie”, a afirmat un oficial din cadrul companiei.
- Meta îl angajează pe Alexandr Wang cu un contract de 15 miliarde de dolari. CEO-ul Scale AI va conduce laboratorul de „superinteligență”
- A.I. te ascultă și învață continuu: Ce riscuri ascund dispozitivele smart din jurul nostru
- A.I. îți găsește cărți pe gustul tău: Ce ai de descoperit la VivaTech în Paris
- Barbie învață să vorbească cu OpenAI. Mattel lansează păpuși cu A.I.
- Cercetătorii americani creează un A.I. care îți anticipează opiniile cu 80% precizie
Partenerii noștri