• GPT Search exclude produsele indisponibile sau nepotrivite sezonului.
  • Permite căutări conversaționale inspirate de celebrități.
  • Start-up-ul a strâns 18 milioane $ finanțare de la investitori mari.

Depict AI a lansat GPT Search, un instrument conversațional care transformă modul în care clienții caută haine online. Noul tool A.I. ține cont de stocuri, sezon și chiar de campaniile marilor branduri. Cum te poți folosi de A.I pentru a găsi cele mai bune outfit-uri?

Cum funcționează GPT Search pentru clienți?

Căutarea are format de chat: utilizatorul poate cere, de exemplu, o ținută pentru Glastonbury inspirată de Kate Moss sau Alexa Chung, iar GPT Search construiește un look complet. Fiecare interacțiune continuă conversația anterioară, nu pornește de la zero. Sistemul evită să propună produse epuizate sau care nu sunt disponibile în regiune.

Cui se adresează serviciul și cum este susținut financiar?

Noul tool se adresează brandurilor de modă și lifestyle cu venituri între 10 și 150 de milioane de dolari și minimum 100 de produse în catalog. Toți plătesc aceeași rată pentru 3 luni de abonament, apoi tarifele devin flexibile. Depict AI, care evită să folosească termenul „A.I.” pe site pentru a comunica mai natural cu publicul, a atras investitori importanți precum Northzone, Tiger Global, EQT Ventures, Y Combinator și Initialized Capital, fondul cofondat de Alexis Ohanian. Compania a obținut o finanțare de 18 milioane$.

Recomandări

VIAȚĂ VEȘNICĂ ÎN CLOUD
YOUTUBE ELIMINĂ DEEPFAKE LA CERERE
ȘTIINȚA PRINDE ARIPI