- Imaginile cu A.I. sunt folosite ca să ceară rambursarea banilor.
- 45%-52% dintre clienți au abuzat de politicile de rambursare.
- Sunt și cazuri legitime de rambursare care sunt refuzate.
Uite și reversul medaliei pentru A.I. Internauții au găsit o nouă metodă să păcălească platformele de livrare pentru mâncare.
Folosesc Inteligența Artificială să genereze imagini cu mâncare prost gătită sau stricată și pe baza lor să ceară rambursarea banilor plătiți. Cel mai bun exemplu este un burger pe care un client l-a modificat să pară crud și a cerut banii înapoi.
Între 45% și 52% dintre consumatorii din America și Marea Britanie admit că au abuzat de politicile de returnare în ultimul an, arată un studiu Forter. Companiile sunt prinse între nevoia de a preveni fraudele și riscul de a pierde clienți dacă aplică politici mai stricte de rambursare.
Sunt și cazuri când cereri de rambursare legitime au fost respinse. De exemplu, un client a cerut banii înapoi după ce, la livrare, o veveriță i-a furat cartofii prăjiți.
