• Cei care își leagă contul WhatsApp de Facebook sau Instagram vor vedea reclame mai personalizate.
  • Companiile vor putea promova conținut și percepe abonamente pentru acces suplimentar.
  • Noile funcții publicitare reflectă o integrare mai puternică cu Facebook și Instagram.

WhatsApp lansează trei noi funcții publicitare într-o implementare globală în aplicația de mesagerie, scrie BBC.

Platforma deținută de Meta spune că noile reclame nu vor fi afișate în același loc cu chat-urile private ale oamenilor și nici conținutul mesajelor lor – care sunt criptate – nu va fi folosit pentru a decide ce reclame să fie afișate. WhatsApp va folosi în schimb țara, orașul și limba utilizatorului, precum și modul în care acesta interacționează cu alte reclame și ce canale urmărește, pentru a sugera conținut.

Persoanele care au ales să își conecteze contul WhatsApp la Facebook sau Instagram vor vedea reclame mai personalizate. Noile funcții publicitare vor apărea într-o secțiune numită Actualizări, care este o filă separată în partea de jos a aplicației. WhatsApp susține că are 1,5 miliarde de utilizatori la nivel global.

Recomandări

VIAȚĂ VEȘNICĂ ÎN CLOUD
YOUTUBE ELIMINĂ DEEPFAKE LA CERERE
ȘTIINȚA PRINDE ARIPI

Companiile care au canale vor putea alege să promoveze reclame în secțiunea Actualizări pentru a atrage noi urmăritori și, de asemenea, vor percepe un abonament pentru a accesa conținut suplimentar. WhatsApp va percepe în cele din urmă un comision de 10% din această taxă, iar la nivelul magazinului de aplicații pot exista și costuri suplimentare, în funcție de dimensiunea afacerii.

Nu este o coincidență faptul că noile funcții aliniază WhatsApp mai mult cu celelalte platforme ale Meta, Facebook și Instagram. Aplicația a înfuriat recent utilizatorii prin introducerea unui buton permanent pentru instrumentul de A.I. al Meta, care nu poate fi dezactivat sau șters.