Volumul de „scroll” online este echivalent anual cu escaladarea de patru ori a Muntelui Everest. Ce îi frustrează pe utilizatori

Într-o lume în care o persoană petrece, în medie, mai puțin de trei ore pe zi pe rețelele de socializare, impactul ar putea părea neglijabil. Dar, în ceea ce privește „scroll-ul”, aceasta se ridică la o urcare zilnică uluitoare – peste 33.200 de metri verticali pe an, echivalentul escaladării Muntelui Everest de patru ori, scrie Future Tech.

În ciuda acestui consum imens de conținut, mulți utilizatori declară că se simt din ce în ce mai deconectați, frustrați și copleșiți de opiniile extreme.

După cum a relatat Times of India, cele mai dominante voci ale internetului nu sunt reprezentative pentru majoritate. Doar 1% dintre utilizatori creează în mod constant conținut, în timp ce 90% rămân observatori pasivi. În mod alarmant, cei mai toxici 3% dintre utilizatori sunt responsabili pentru producerea a 33% din tot conținutul online.

Această dinamică distorsionată distorsionează percepția noastră asupra realității. Online, extremele domină feed-urile noastre, dând iluzia că indignarea este norma. Cu toate acestea, offline, majoritatea oamenilor se identifică încă drept moderați – un adevăr adesea ascuns în spatele filtrelor lumii digitale.

Exit mobile version