- Agenția spațială are un plan clar pentru modul în care va renunța la cele mai multe conturi.
- Gary Daines, jurnalist: Agenția are în vedere trei moduri de abordare pentru aceste conturi.
- NASA simplifică prezența sa pe rețelele sociale pentru o comunicare mai eficientă.
Ai ocazia să vezi ce înseamnă o reformulare a strategiei de comunicare pentru NASA. Te-ai obișnuit să afli detalii spectaculoase despre misiunile Agenției Spațiale din mesajele de pe diferite conturi oficiale din
Social Media. Acum, toate aceste lucruri se schimbă, scrie The Independent.
Advertisment
NASA simplifică prezența sa pe rețelele sociale pentru o comunicare mai eficientă. Agenția Spațială Americană a anunțat că reduce numărul conturilor sale sociale de la peste 400 la un număr mult mai restrâns, pentru a crea o voce digitală unificată și mai puternică în comunicarea activităților sale spațiale.
Erin Winick Anthony, expert în comunicare pe probleme legate de investigația spațiului cosmic, insistă că mișcarea NASA va avea efecte nedorite: Când înlături aceste conturi renunți la posibilitatea misiunilor punctuale de a-și comunica realizările. Dar deja avem primele discuții legate de subiect. Și nu sunt mereu laudative.
NASA e o organizație uriașă cu o mulțime de mesaje și știri pe care le comunică. Social Media este unul dintre cele mai puternice instrumente de susținere, comunicare, educație și explicație pentru public a ceea ce face agenția. Când renunți la aceste conturi mai mici. Mici înseamnă milioane de urmăritori aici. Oferi mai puține ocazii pentru anumite proiecte
Ce explicație există pentru decizia celor de la NASA?
Erin Winick Anthony este expert în comunicare pe probleme legate de investigația spațiului cosmic, insistă că mișcarea NASA va avea efecte nedorite. Ea a lucrat pentru comunicarea uneia dintre misiunile NASA. Explicația ține de tăieri bugetare. Strategia pe care o vizează agenția spațială are în vedere trei situații:
Dezactivare pentru conturile care publică lucruri ce pot fi preluate fără probleme în principalele canale ale agenției. Combinare pentru conținutul conturilor specializate care vor deveni platforme tematice. Reformulare pentru câteva conturi care vor fi aliniate noii strategii pe care o are în vedere NASA.
Conturile vor fi evaluate și fie dezactivate, fie integrate în canale mai mari, sau rebranduite pentru a reflecta mai bine inițiativele principale ale agenției. Această consolidare face parte dintr-un proiect mai amplu de transformare digitală, urmărind să ofere informații mai accesibile și mai ușor de înțeles pentru publicul general arată jurnalistul Gary Daines.
Partenerii noștri