Meta își intensifică eforturile de a elimina conținutul de tip spam de pe Facebook. Ce conturi sunt „pedepsite”

Meta își intensifică eforturile de a elimina conținutul de tip spam de pe Facebook, a anunțat compania joi. Aceasta ia măsuri împotriva conturilor care încearcă să „păcălească” algoritmul Facebook prin postări lungi și un număr mare de hashtaguri, scrie The Verge.

Platforma acționează și împotriva conturilor care publică postări cu descrieri complet irelevante față de imagine. Acum, dacă Meta detectează un cont care publică astfel de conținut, compania va limita distribuirea acestuia doar la urmăritori și nu va mai recompensa acel cont pentru postări.

Într-un exemplu oferit de Meta, compania arată o postare spam care conține o poză cu un câine însoțită de o descriere complet fără legătură, cu titlul „Top 10 #AIRPLANE Facts.” Un alt exemplu este o postare lungă care laudă cât de grozave sunt mașinile, cu mai multe hashtaguri la final, precum „#VIRALCONTENT”, „#LIKEFORLIKE” și „#BOOST.”

„Conținutul de tip spam poate împiedica oamenii să-și facă vocile auzite, indiferent de punctul lor de vedere, motiv pentru care ne concentrăm pe comportamentele care abuzează de distribuire și monetizare”, spune Meta. Această actualizare vine la doar câteva săptămâni după ce Facebook a lansat un flux dedicat doar prietenilor, care elimină recomandările generate de algoritm.

Meta ar putea să limiteze acoperirea utilizatorilor care creează „sute de conturi pentru a distribui același conținut de tip spam” și îi va face neeligibili pentru monetizare. Majoritatea acestor conturi postează spam în încercarea de a câștiga mai mulți urmăritori, de a obține mai multe vizualizări și de a „obține avantaje nejuste de monetizare”, potrivit Meta.

Exit mobile version