- Phia este un startup și aplicație de cumpărături fondată de Phoebe Gates, fiica lui Bill Gates, și de colega ei de apartament de la Stanford, Sophia Kianni.
- Aplicația folosește Inteligența Artificială pentru a analiza peste 300 de milioane de articole.
- Fondatoarele au început acest proiect după ce s-au cunoscut la Stanford.
Un nou startup a apărut în oraș. Phia este aplicația de cumpărături fondată de fiica lui Bill Gates, Phoebe Gates, și de colega ei de apartament de la Stanford, Sophia Kianni, cofondatoare, scrie Tech Crunch.
Phia caută pe web pentru a ajuta utilizatorii să compare prețul articolelor de modă. Este o aplicație mobilă și o extensie de browser. „Când ne gândeam la cum va fi viitorul modei, totul se va concentra pe facilitarea accesului la lucruri la care oamenii nu au avut acces înainte”, a declarat Gates pentru TechCrunch.
Aplicația e unul dintre numeroasele startup-uri de modă care au apărut în această eră a Inteligenței Artificiale, care încearcă să aducă mai multă ușurință lumii comerțului electronic online. Investitorii și consumatorii adoră categoria până acum. Phia, care a fost lansată în aprilie, are 500.000 de utilizatori.
La începutul lunii septembrie, a anunțat și o rundă de finanțare de 8 milioane de dolari, care a durat doar trei săptămâni și jumătate pentru a fi strânsă, a declarat Gates, în vârstă de 23 de ani. Runda a fost condusă de Kleiner Perkins, alături de alți investitori, inclusiv Kris Jenner și Hailey Bieber.
Phia a lansat acum o nouă și îmbunătățită funcție de căutare în aplicație, care analizează peste 300 de milioane de articole de modă. Scopul este de a face experiența de cumpărături online fără probleme – un loc în care clienții pot vedea tot ce au cumpărat sau căutat și să găsească articole noi de interes.
Gates și Kianni s-au întâlnit acum doi ani și au început să lucreze la aplicație la aproximativ un an după ce s-au întâlnit. Primul produs pe care l-au construit a fost o extensie Chrome pentru desktop, care îi ajuta pe utilizatori să găsească alternative la mâna a doua în timp ce făceau cumpărături online.