- Instagram lansează „Your Algorithm”, o funcție care permite utilizatorilor să personalizeze ce tip de conținut văd în feed, oferind mai mult control asupra recomandărilor algoritmului.
- Utilizatorii pot vedea subiectele sugerate de algoritm, pot adăuga sau elimina domenii de interes și pot partaja setările personalizate cu prietenii.
- Pentru început, funcția este disponibilă doar pentru Reels și doar în Statele Unite, dar va fi extinsă treptat către alte secțiuni și regiuni.
Instagram oferă utilizatorilor posibilitatea de a personaliza algoritmul care le recomandă conținut, prin noua facilitate numită „Your Algorithm”. Aceasta le permite să aleagă din ce domenii doresc să vadă mai multe postări în feed, oferind un control mai mare asupra recomandărilor platformei.
Advertisment
Compania susține că, pe măsură ce interesele utilizatorilor evoluează, „Your Algorithm” le va permite să ajusteze mai ușor subiectele care apar în feed, folosind inteligența artificială pentru a face recomandările mai relevante și mai potrivite preferințelor individuale.
Noua funcție va fi accesibilă printr-un buton situat în colțul din dreapta sus al ecranului, care le va permite utilizatorilor să vadă subiectele sugerate de algoritm, să adauge sau să elimine domenii de interes și să partajeze setările personalizate cu prietenii.
În prezent, opțiunea este disponibilă doar pentru secțiunea Reels și doar pentru utilizatorii din Statele Unite, însă Instagram intenționează să o extindă treptat și către alte secțiuni ale platformei, precum și în alte țări.
Partenerii noștri