Fenomenul „breakup content” a devenit popular pe TikTok. Creatorii de conținut îți povestesc experiențele despre despărțiri

Rufele murdare se spală mai bine online. Și ce nu fac creatorii de conținut petru a câștiga bani și urmăritori. Despărțirile sunt o oportunitatea perfectă pentru creatorii de conținut care vor să-și mărească comunitatea și veniturile.

Amelia Samson, o creatoare de conținut, a început să posteze videoclipuri despre procesul ei de vindecare după o relație de opt ani. A strâns rapid 580.000 de urmăritori și  parteneriate cu branduri. Fenomenul „breakup content” reprezintă o abordarea sinceră și vulnerabilă care rezonează cu publicul.

Bridgette Vong, o specialistă în marketing din Toronto, a rămas singură după ce iubitul cu care era împreună de patru ani s-a despărțit de ea. După ce videoclipul despărțirii sale a devenit viral, a continuat să documenteze tranziția către o viață independentă. Această strategie i-a permis să devină influencer cu normă întreagă și să-și achite 15.000 de dolari în datorii de pe cardurile de credit.

Nu toate poveștile au un final fericit. Nick Champa, un influencer, spune că a avut probleme mintale  după ce s-a despărțit. Ce doi au avut o relație de aproape șapte ani și erau unul dintre cele mai populare cupluri LGBTQ+. Nick spune că presiunea de a fi mereu percepuți ca un cuplu perfect online a contribuit la decizia lor de a se despărți.

Exit mobile version