• Ea a spus că firma îi informa pe agenții de publicitate când adolescenții erau deprimați, astfel încât aceștia să poată primi o reclamă la momentul cel mai potrivit.
  • Ea a sugerat că, dacă o adolescentă a șters un selfie, agenții de publicitate ar putea considera că acesta este un moment potrivit pentru a-i vinde un produs de înfrumusețare.
  • Meta a targetat adolescenții cu reclame pentru pierderea în greutate, atunci când tinerele fete erau preocupate de încrederea în corpul lor, a spus Wynn-Williams.

Sarah Wynn-Williams, fost director al Global Public Policy pentru Facebook și autoare a cărții „Careless People”, lansată recent, a declarat senatorilor americani, în timpul mărturiei sale de miercuri, că Meta a vizat în mod activ adolescenții cu reclame bazate pe starea lor emoțională, scrie Tech Crunch.

Această afirmație a fost documentată pentru prima dată de Wynn-Williams în cartea sa, care documentează perioada petrecută la Facebook și nepăsarea „nepăsătoare” a directorilor executivi de top, inclusiv CEO-ul Mark Zuckerberg și fostul COO Sheryl Sandberg, cu privire la puterea pe care compania de tehnologie o deține în lume și capacitatea sa de a face rău.

Deși audierea de miercuri s-a axat în mare parte pe afacerile Meta cu China și pe modul în care aceasta și-ar fi prezentat eronat planurile în cadrul audierilor anterioare ale Congresului, senatorii au dorit, de asemenea, să pună întrebări despre Instagram, având în vedere că aplicația socială a făcut obiectul unor investigații anterioare ale Congresului cu privire la prejudiciile aduse de Meta copiilor în 2021.

Recomandări

VIAȚĂ VEȘNICĂ ÎN CLOUD
YOUTUBE ELIMINĂ DEEPFAKE LA CERERE
ȘTIINȚA PRINDE ARIPI

Aceasta a susținut că Meta era conștientă de faptul că utilizatorii cu vârste cuprinse între 13 și 17 ani erau o categorie demografică vulnerabilă, dar „foarte valoroasă” pentru agenții de publicitate, acesta fiind motivul.

De fapt, ea a spus că un lider de afaceri din cadrul companiei chiar i-a explicat că Facebook era conștientă că are „cel mai valoros segment al populației” pentru agenții de publicitate, adolescenții, și a spus că Meta ar trebui să „trâmbițeze asta de pe acoperișuri”.