- Tuna e cel mai popular petfluencer de pe Instagram.
- Tuna e pe Instagram din 2012 și are peste 2 mil. de followers.
- Încasările pentru 10.000 de followers noi sunt de 300 de euro/lună.
- Cercetătorii spun că animalele sunt cele mai bune pentru reclame.
- Persoanele stresate își găsesc liniștea în video-uri cu câini.
Și câinele tău poate ajunge vedetă pe social media. Dacă e simpatic, jucăuș și bine îngrijit, succesul e garantat. Tuna e unul dintre cei mai populari câini de pe Instagram. – a adunat două milioane de fani din 2012 încoace. Cățelul locuiește în Marea Britanie și de de rasa chiweenie – o combinație de chihuahua cu teckel, scrie The Guardian.
Advertisment
Proprietarul lui Tuna încasează peste 300 de euro pe lună la fiecare 10.000 de urmăritori. Cățelul profită din plin de atenția publicului. Cu o figură simpatică și ținutele inspirate din filme și desene animate, își face loc în buzunarele brandurilor care știu că uneori, ca să vinzi un produs, ai nevoie de un cățel mai mult decât o celebritate.
Cercetătorii din marketing spun că animalele cu conturi în online oferă mai multă încredere decât influencerii. Publicul reacționează mai bine, interacționează mai mult și e mai deschis la cumpărături. Psihologii observă un alt efect – în perioade de criză, incertitudine sau stres social, contentul cu animale mai ales câinii, devine un refugiu. În topul petfluencerilor e Jiff – acesta are 9 milioane de urmăritori. Filmulețele cu un pomeranian îmbrăcat în zână e ca o formă de terapie pentru unii oameni.
Partenerii noștri