- Adrian Sârbu: Aleph News e noul ProTV al secolului 21.
- Adrian Sârbu: Astăzi, ProTV e ostaticul unor impostori.
- Adrian Sârbu: Lansarea Pro TV din Decembrie ’95 e cel mai important moment al României după Revoluție, pentru că a pus bazele trecerii României de la comunism la capitalism.
- Florin Călinescu: „Cu Adrian Sârbu, orice realitate este la început utopie”
Într-o Ediție Specială de 1 Decembrie a emisiunii „Hofi sau a nu fi” – moderată de Bogdan Hofbauer, aka Hofi – Florin Călinescu și Adrian Sârbu au povestit despre vechiul ProTV, cel care le-a redat românilor speranța și din care acum a mai rămas doar numele, dar și despre viitorul proiectului Aleph, pe care Adrian Sârbu îl dezvoltă deja de 5 ani.
Advertisment
Cum vede Florin Călinescu – un om din Generația PRO – Aleph-ul? Va avea succes noul proiect al lui Adrian Sârbu?
„Cu Sârbu, orice realitate și certitudine, la început este utopie. Bă, de 30 de ani, un nebun, un dement, un vizionar, un om de afaceri, un economist, a zis „dați-mi, dați-mi și vă fac oameni”. Pe mine, dacă mă cheamă și zice „de la 18 la 4 dimineața poți să stai să faci partea ta de atracție a acelui public”, eu vin și fac” spune Florin Călinescu.
„Ce spune Florin nu numai că e foarte original, dar e și extraordinar de onorant și de încredere pentru noi. Suntem astăzi în camera de reanimare a profesiei noastre și a business-ului nostru. Relația cu spectatorul nostru în proiectul Aleph este de unu-la-unu. Înseamnă că trebuie să am relația directă cu tine cunoscută, identificată, în așa fel încât să fiu capabil să îți ofer ție personalizat conținut. E ceva ceea ce era imposibil în lumea televiziunii. Din acest punct de vedere, misiunea Aleph e mult mai grea. Dar e mult mai sigură, pentru că nu te mai privesc pe tine ca pe un grup de spectatori, ci te privesc pe tine ca pe un spectator unic. În al doilea rând, tu ești spectator azi, mâine ești contributor. Pentru că în relația asta directă între noi doi, nu te satisface doar tu spectator și eu emițător de program. Și așa se naște acest concept pe care nu îl înțelege nimeni – îi spunem SOCIAL TELEVISION. Aleph-ul nu este un produs de masă. Aleph-ul e un produs de elită intelectuală. În primul rând, intelectuală. Deci, care emite idei, trenduri. O comunitate”, spune Adrian Sârbu.
Urmărește emisiunea integrală aici.
Partenerii noștri