- Asigurarea e valabilă doar dacă A.I. se strică în timp.
- Asigurarea plătește despăgubiri în locul companiilor date în judecată.
- Air Canada a trebuit să ofere discounturi inventate de A.I.
Dacă tot nu ești sigur că Inteligența Artificială face treabă bună, măcar să îți iei banii înapoi când greșește. A apărut asigurarea care plătește daune pentru prostiile făcute de A.I.
Advertisment
Britanicii au venit cu un pachet complet pentru companiile care ajung în fața judecătorilor din cauza Inteligenței Artificiale – o asigurare care plătește și despăgubirile pentru clienți, și taxele judecătorești în cazul în care companiile pierd procesul. Totuși, nu e așa de simplu pe cât pare – judecătorii trebuie să spună explicit dacă un chatbot merge mai prost ca înainte, altfel asigurarea nu plătește nimic.
De exemplu, dacă un chatbot a greșit, dar a făcut aceleași greșeli și în trecut, compania e bună de plată. De asta britanicii spun că nu vor semna contracte de asigurare cu toată lumea.
Halucinațiile Inteligenței Artificiale au făcut deja victime printre companiile mari. Air Canada a fost obligată de judecători să le ofere clienților un discount care a fost inventat de chatbotul companiei.
Nemții de la DPD nu au dat bani din buzunar, dar și-au oprit programul de Inteligență Artificială după ce chatbot-ul care vorbea cu clienții a început să înjure.
Partenerii noștri