- Grupuri anti-ură cer transparență sporită din partea Meta
- Acționarii sunt îndemnați să voteze pentru mai multă incluziune
- Rapoartele actuale Meta sunt considerate insuficiente
- Inițiativa vizează combaterea discursurilor instigatoare la ură
- Presiunea vine înaintea întâlnirii anuale a acționarilor
Anti-Defamation League și alte organizații cer acționarilor Meta să voteze pentru o mai mare transparență în ceea ce privește modul în care compania gestionează conținutul instigator la ură pe platformele sale.
Advertisment
Meta, presată pentru mai multă transparență
Grupurile susțin că actualele rapoarte de transparență ale Meta nu oferă suficiente informații despre impactul și eficiența politicilor de moderare a conținutului.
„Acționarii au dreptul să știe cum protejează Meta utilizatorii,” au afirmat reprezentanții organizațiilor.

Citește și
- „Frunza artificială” folosește lumina naturală ca să schimbe energia solară și industria chimică
- Cercetătorii au construit o instalație care transormă CO2 în carbon. Ce impact au rezultatele asupra sectoarelor industriale
- Meta ia măsuri împotriva conținutului spam și abuzului de hashtag-uri pe Facebook. Cum vor fi afectate conturile
Partenerii noștri