- Nevăzătorii vor primi ajutor la cumpărături din partea aplicației Google Lookout.
- Aplicația utilizează inteligență artificială pentru a identifica obiectele pe care le ating nevăzătorii.
- Google Lookout va rosti numele obiectelor pe care nevăzătorii vor să le cumpere.
Cu ajutorul inteligenței artificiale, nevăzătorii se vor descurca mult mai bine la cumpărături de acum înainte.
Advertisment
Un update al aplicației Google Lookout îi ajută pe nevăzători să identifice toate lucrurile din jurul lor atunci când merg la cumpărături, relatează BBC.
Astfel, persoana în cauză ține în mână un fruct, o legumă sau poate o cutie cu lapte, iar aplicația îi spune cu voce tare despre ce obiect este vorba.
O fundație a nevăzătorilor din Marea Britanie a salutat ideea minților briliante și a afirmat că este un pas către independența oamenilor nevăzători.
„Ambalajele alimentare pot fi o adevărată provocare pentru nevăzători pentru că design-ul este făcut să-ți ia ochii, nu să-l poți citi”, spune Robin Spinks, care face parte din fundația nevăzătorilor.
„Ne-ar plăcea ca ambalajele să fie accesibile și pentru nevăzători, din punct de vedere design”, adaugă Spinks.
Cei de la Google spun că aplicația va fi capabilă să distingă între o conservă cu porumb de una cu mazăre.
Cum funcționează Google Lookout
Aplicația folosește inteligență artificială și identifică natura obiectului cu ajutorul ambalajului. Așadar, Google Lookout caută într-o bază de date care conține aproximativ două milioane de imagini ale celor mai populare obiecte pe care cineva le-ar cumpăra dintr-un magazin.
- Vulcanul Krașeninikov din Rusia a erupt pentru prima dată în aproape 500 de ani. O coloana de fum de 6 kilometri acoperă „Cercul de foc al Pacificului”
- Invitin te lasă să participi la nunți în Franța contra bilet, direct din aplicație
- STUDIU. Ce observi prima dată la o persoană? Eye-tracking-ul dezvăluie unde se oprește privirea
- Giganții tech investesc peste 155 de miliarde de dolari în A.I. în 2025. Suma depășește bugetul SUA pentru educație și servicii sociale
- Instagram le cere acum utilizatorilor să aibă cel puţin 1.000 de urmăritori pentru a face transmisiuni live în aplicaţie
Partenerii noștri